אתם מתכננים בנייה בישראל?
תהליך קבלת היתר יכול להיראות מסובך. אבל, אם תדעו את השלבים העיקריים תוכלו להימנע מעיכובים והוצאות בלתי צפויות. בואו נפרק הכל שלב אחר שלב:
- תיק מידע - אדריכל מבקש מהמועצה המקומית את תיק המידע של המגרש שלכם. כבר בשלב הזה תצטרכו מפה עדכנית ממודד מוסמך
- הגשת בקשה - כולל מסמכים הנדרושים ושרטוטים (הגרמושקה)
- החלטת הוועדה - בדיקה מתבצעת פעם בחודש במועצה מקומית. לאחר סדרת בדיקות במחלקת רישוי, תיק הפרויקט עובר ועדה
- בקרת תכן - קבלת אישורים מכל הגורמים הנלווים הנדרשים לצורך קבלת היתר בניה, כלומר: אישור רשות מקרקעין ישראל, אישור פיקוד העור, אישור תאגיד המים והביוב, אישור היחידה לאיכות הסביבה, הטמעת הנחיות כיבוי אש, אישור חברת החשמל וכו'... הרשימה המדויקת של המסמכים הדרושים תינתן דרך פרוטוקול החלטת הוועדה.
- אגרות והיטלי
- היתר בניה - לאחר קבלת היתר בניה מותר לבנות עם בקשה לתחילת עבודה!
!פנו אלינו לקבלת שירות מקצועי בנושא היתר בניה
052-6851471